Ez az oldal cookie-kat használ. A böngészés folytatásával jóváhagyja, hogy használjunk az oldal működéséhez szükséges cookie-kat.

Hirdetési cookie-kat csak az Ön hozzájárulása után használunk. Ezek a cookie-k az Ön viselkedése alapján segíthetnek nekünk célzott reklámokat megjeleníteni közösségi oldalakon vagy más weboldalakon.

HozzájárulokNem járulok hozzáTovábbi információk

    Termékek
      Utoljára megtekintett
      Még nem tekintett meg egy terméket sem.
      Bankkártyás és PayPal fizetés

      SZÁLLÍTÁSI MÓDOK
      images (249×203)
      CSOMAGKERESŐ

      Kövesse nyomon küldeményét!

      images (249×203)

      Szállítási információk

      Webáruházunkban a szállítást a GLS Futárszolgálat és a FoxPost végzi.

      Forgalmazott termékeink nagy része import, európai nagykereskedelmi partnerektől származó termék. Ennek megfelelően minden termékünk adatlapján feltüntettük a készletinformációkat és a várható szállítási időt. Ez alap esetben a megrendeléstől számított 3-10 munkanap! Azonban előfordulhatnak váratlan készlethiányok, szállítási problémák vagy egyéb vis major helyzet, amelyek jelentősen befolyásolhatják a szálíltási időt. Természetesen a jelentősebb csúszásokról vagy az esetleges készlethiányról, minden esetben e-mailben értesítjük a Vásárlót. 

      BELFÖLDI SZÁLLÍTÁSI DÍJAK

      Foxpost automatába szállítás                   699 Ft

      GLS Házhoz szállítás                              1100 Ft

      GLS Átvételi pont                                    1100 Ft

      Személyes átvétel Törökbálinton        INGYENES!

      A fenti árak tartalmazzák a 27%-os ÁFA-t.

      Az utánvételes fizetési mód kezelési díja, Foxpost esetén bruttó +290 Ft, GLS esetén bruttó + 200 Ft. 

      FONTOS! A Foxpost automatában utánvételes csomag esetén csak bankkártyával lehetséges a fizetés

      Foxpost automata pontos helyeit az alábbi linken találhatja: http://www.foxpost.hu/csomagautomata-kereso/

      A bruttó 20.000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítási díj minden esetben INGYENES! 

      Választható fizetési módok: Bankkártyás fizetés (Simple-vel), Banki átutalás és Utánvétel

      GLS Átvételi pontra / GLS Automatába történő szállítás és átvétel

      Magyarországon több mint 500 GLS CsomagPont üzemel, ahová a kézbesítés kérhető.

      A GLS CsomagPontok többségében 10:00 és 20:00 óra között vannak nyitva, de sok közülük már korábban is az ügyfelek rendelkezésére áll.

      Vásárlóinknak lehetősége van GLS csomagautomatákban átvenni megrendelt könyvcsomagjaikat. 

      Házhozszállítás - GLS futárszolgálattal

      Szállító partnerünk a GLS Futárszolgálat. Futárszolgálat igénybevétele esetén a szállítás háztól házig történik, gyors, pontos, kényelmes. A csomag feladásáról, érkezésről e-mail értesítést küld a szolgáltató. A kínált szolgáltatás zökkenőmentes biztosításához szállítási cím pontos megadását kérjük valamint értesítésekhez e-mail cím és mobiltelefonszám megadását.

      ÚJ SZOLGÁLTATÁS!
      GLS bankkártyás fizetés!
      Fizesse utánvétes csomagját bankkártyával a GLS futárnál!

      A csomag feladásakor, a szolgáltató rendszeréből e-mail előértesítést küld a csomag érkezésének várható időpontjáról, csomagszámmal, utánvét összegével, weboldal elérhetőséggel, jelszóval ahol akár a kiszállítás időpontja is módosítható.

      A kézbesítés napjának reggelén újabb értesítést küld a szolgáltató a csomag várható kézbesítésének 3 órás időintervallum meghatározásával, valamint a futár elérhetőségével. Amennyiben szükséges, a futárral is lehet egyeztetni a kiszállításra vonatkozóan, ezen túl az ügyfélszolgálat is elérhető, továbbá az alábbi webcímen ( https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes ) a csomag aktuális státusza is követhető. 

      A címzettek részére fenntartott GLS vevőszolgálat elérhetősége: hétfőtől- péntekig 7:00-20:00 óráig. Telefon: 36-1-802-0265 (normál tarifával hívható belföldi szám)

      FONTOS TUDNIVALÓK

      Átvételkor minden esetben ellenőrizze a csomag épségét! Ha sérülést vagy külsérelmi nyomot tapasztal a csomagoláson, akkor bontassa fel a futárral és ellenőrizze a termék(ek) épségét és hiánytalanságát! Ha sérülést tapasztal, akkor azt jelezze a futárnak vagy az ügyintézőnek és vetessen fel vele jegyzőkönyvet! Ennek hiányában sajnos nem áll módunkban panaszt vagy kártérítési igényt elfogadni sérült csomag esetén!

      Hogyan spórolhat szállítási díjat?

      1. Ajánlja áruházunkat ismerőseinek és rendeljen barátaival, kollégáival vagy családtagjaival együtt! Így eloszlik a szállítási díj, illetve könnyebben elérhetik a 20 000 Ft-os ingyenes szállítási értékhatárt. Külön előnye az ilyen csoportos rendeléseknek, hogy gyorsabban elérhető általa a törzsvásárlói kedvezmény!

      2. Ha eddig mindig utánvéttel fizetett, válassza az olcsóbb bankkártyás fizetést vagy a banki előreutalást! Ha nincs elektronikus, kártyás vagy papír alapú átutalási lehetősége, fizesse be a megrendelés végösszegét bármely Raiffeisen Bankfiókba.

      3. Lehetőség van személyes átvételre Törökbálinton (DEPO 6-os épület) egy előre egyeztetett időpontban. Ebben az esetben természetesen NINCS szállítási díj!


      Szállítási határidő

      A szállítási határidőt a termékek raktári elérhetősége, illetve a megrendelés napja és ideje határozza meg. Általánosságban a szállítási határidő - a raktáron lévő termékek esetén - a megrendelés visszaigazolásától számított 1-2 munkanap. Amennyiben a termék nincs raktáron, úgy a várható szállítási idő pár nappal kitolódhat, de erről minden esetben tájékoztatjuk vásárlóinkat! Beszerzésre váró (import) termékek esetében a szállítás idő akár 5-10 munkanap is lehet, de ennek pontos időpontjáról egyénileg egyeztetünk minden kedves Vevőnkkel.


      A csomagok átvétele

      Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak ellenértékét! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük. Újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban elindítani!

      Kérjük, hogy átvételkor alaposan vizsgálja meg a csomagban található termék(ek) sértetlenségét és a számlán szereplő adatok helyességét! Amennyiben bármilyen eltérést vagy esetlegesen sérülést észlel, azt minden esetben jelezze felénk, hogy a felmerült problémát mielőbb korrigálhassuk. Reklamációt csak abban az esetben áll módunkba elfogadni, amennyiben ez átvételkor az elismervényen feltüntetésre kerül! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! Bontott, használt, sérült termék, valamint fehérnemű visszavásárlására az áruház nem kötelezhető!

      FONTOS: Minden termék mellett a csomagban megtalálja a hivatalos ÁFA-s számlát. Kérjük, hogy őrizze meg jól ezt a bizonylatot, mert az esetleges későbbi reklamációk vagy garanciális cserék intézéséhez a számla megléte elengedhetetlenül szükséges. Külön garancialevelet nem állítunk ki, a számla minősül garanciajegynek is egyben.

       

       

      Hírlevél feliratkozás

      Akciók, újdonságok, óriási kedvezmények elsőként!

      Vezetéknév: 
      Keresztnév: 
      E-mail: 

      Feliratkozás

      GARANCIA, JÓTÁLLÁS
      HŰSÉGPONT RENDSZER
      Kosárba

      Kosárba helyezve

      Betöltés...

      ...
      Hiba

      Sikertelen művelet

      Ismeretlen hiba, kérjük, próbálja újra.
      Figyelem!
      Szabadságon vagyunk! Rendelések feldolgozása: 2019.07.15-től Kérjük rendelésed leadásánál ezt vedd figyelembe! Cserébe fogadd szeretettel 500 Ft.-os kedvezményre jogosító kuponkódunkat:
      PIHI2019
      Popup